Szukasz ubezpieczenia? Zadzwoń:
800 007 750
Masz już polisę i pytania? Zadzwoń:
22 279 07 77
NASZE
WYRÓŻNIENIA
Naszą reputację budujemy, dbając o sposób prowadzenia działalności oraz oferując innowacyjne produkty, z których Klienci mogą skorzystać za naszym pośrednictwem. Dowodem budowanej od lat pozycji, której fundamentem są wyznawane przez nas wartości, są liczne nagrody, które zdobyliśmy.
Wyróżnienia dla 4Life Direct
![Od 2014 r. 4Life Direct co roku otrzymywał godło spółki przyjaznej dla klienta za stosowanie najlepszych praktyk w dziedzinie działań mających na celu ciągłą poprawę poziomu zarządzania obsługą klienta.](https://www.4lifedirect.pl/wp-content/uploads/2021/07/wyroznienia_fpk_new_130x130.jpg)
Firma Przyjazna Klientowi
Od roku 2010 4Life Direct co roku otrzymuje godło Firmy Przyjaznej Klientowi za stosowanie najlepszych praktyk w zakresie działań zorientowanych na stałe podnoszenie poziomu zarządzania obsługą Klienta oraz za skuteczność realizowania założeń polityki zarządzania relacjami z Klientem.![](https://www.4lifedirect.pl/wp-content/uploads/2024/04/orly_ubezpieczen_130px.png)
Orły Ubezpieczeń
4Life Direct otrzymała tytuł „Orły Ubezpieczeń” w plebiscycie branżowym „Orły”. Jest to wyróżnienie przyznawane na podstawie dostępnych w serwisach internetowych ocen oraz otrzymaniu wysokiej średniej wyliczanej na podstawie technologii microdata i autorskiego algorytmu wiarygodności ocen. Nagrodę otrzymują firmy, które mogą się pochwalić wysoką jakością obsługi, zaufaniem klientów oraz wysokimi ocenami.![4Life Direct wygrał Grand Prix konkursu Telemarketer of the Year w 2020 r.](https://www.4lifedirect.pl/wp-content/uploads/2020/06/wyroznienia_telemarketer_130x130.jpg)
Grand Prix Konkursu Telemarketer Roku 2020
Telemarketer Roku to ogólnopolski konkurs na najlepszego telemarketera. Powstał z inicjatywy Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB. XII edycja zakończyła się ogromnym sukcesem 4Life Direct. Zespół reprezentantów zdobył GRAND PRIX konkursu. Nagroda ta jest przyznawana firmie, której grupa konsultantów została najlepiej oceniona przez Jury podczas II etapu konkursu, czyli odsłuchiwania zgłoszonych rozmów.![Brylant Polskiej Gospodarki 2020.](https://www.4lifedirect.pl/wp-content/uploads/2021/07/wyroznienia_brylant_polskiej_gospodarki_new_130x130.jpg)
Brylant Polskiej Gospodarki 2020
Brylant Polskiej Gospodarki to przyznawana przez Instytut Europejskiego Biznesu nagroda, którą otrzymują firmy, których wartość rynkowa wynosi według jego szacunków więcej niż 10 mln zł. 4Life Direct otrzymała nagrodę Brylant Polskiej Gospodarki 2020. Przyznane wyróżnienie świadczy o stabilności i wiarygodności firmy.![Gepard Biznesu 2020.](https://www.4lifedirect.pl/wp-content/uploads/2021/07/wyroznienia_gepard_biznesu_new_130x130.jpg)
Gepard Biznesu 2020
4Life Direct została wyróżniona przez Instytut Europejskiego Biznesu w XV edycji Konkursu Gepardy Biznesu 2020. Jest to nagroda przyznawana najdynamiczniej rozwijającym się przedsiębiorstwom na podstawie analiz przeprowadzonych oficjalnych i wiarygodnych danych. Przyznane wyróżnienie jest potwierdzeniem rzetelności firmy w zakresie prowadzenia biznesu.![W grudniu 2015 r. Zespół marketingowy 4Life Direct otrzymał nagrodę Telewizja Polske Award w kategorii „Golden Advertising Mowa - Reklamodawca”.](https://www.4lifedirect.pl/wp-content/uploads/2020/05/wyroznienia_tvp_130x130.png)
Złota Mowa Reklamowa
W grudniu 2015 Dział Marketingu naszej firmy otrzymał wyróżnienie od Telewizji Polskiej w kategorii „Złota Mowa Reklamowa – Reklamodawca” w uznaniu za wybitną postawę w kształtowaniu kultury komunikacji za pośrednictwem reklam emitowanych na antenach TVP, za dużą wrażliwość i kreatywność językową, a także poszanowanie zasad i tradycji języka polskiego.![Nagroda Contact Center World.](https://www.4lifedirect.pl/wp-content/uploads/2020/05/wyroznienia_ccw2_130x130.jpg)
Najlepsze call center w Europie i na świecie
W 2012 roku 4Life Direct została wyróżniona dwoma złotymi medalami Contact Center World Awards w kategoriach „Best Sales Campaign” i „Best Direct Response Campaign”. 4Life Direct to pierwsza polska firma, która zdobyła tą prestiżową nagrodę przyznawaną przez The Global Association for Contact Center Best Practices & Networking.![Laur Konsumenta Odkrycie 2011.](https://www.4lifedirect.pl/wp-content/uploads/2020/05/wyroznienia_laur_130x130.png)
Laur Konsumenta
4Life Direct została wyróżniona Laurem Konsumenta w kategorii „Odkrycie Roku 2011”. Wyróżnienie to stanowi dla nas wyjątkową wartość, ponieważ o jego przyznaniu decydują sami Konsumenci.![Jakość roku 2011.](https://www.4lifedirect.pl/wp-content/uploads/2020/05/wyroznienia_jakosc_130x130.jpg)
Jakość Roku 2011
4Life Direct otrzymało tytuł „Jakość Roku 2011” za dbanie o najwyższą jakość oraz utrzymywanie wysokich standardów w działalności biznesowej.![4Life Direct są członkami globalnego stowarzyszenia ContactCenterWorld.com.](https://www.4lifedirect.pl/wp-content/uploads/2022/03/wyroznienia_ccw_130x130.jpg)