Regulamin korzystania z Programu
„Infolinia Medyczna dla Klientów 4Life Direct”
z dnia 19 września 2024
Postanowienia ogólne
§ 1
- Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania z lojalnościowego i darmowego dla Klientów Programu „Infolinia Medyczna dla Klientów 4Life Direct”, którego organizatorem jest 4Life Direct Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Chmielnej 132/134 w Warszawie 00-805, numer KRS 0000313549, Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, kapitał zakładowy 3.066.800 zł, NIP: 9512263500.
- Prawem właściwym dla stosowania niniejszego Regulaminu jest prawo polskie.
Definicje pojęć użytych w niniejszym Regulaminie
§ 2
Przez użyte w niniejszym Regulaminie pojęcia należy rozumieć:
- centrum alarmowe – Europ Assistance Polska Sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie przy ul. Wołoskiej 5, wpisana do rejestru przedsiębiorców, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000034499, kapitał zakładowy 5.000.000 zł (opłacony w całości), NIP: 525-10-32-299.
- 4Life Direct (Organizator) – 4Life Direct Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Chmielnej 132/134 w Warszawie 00-805, numer KRS 0000313549, Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, kapitał zakładowy 3.066.800 zł, NIP: 9512263500.
- Program – „Infolinia Medyczna dla Klientów 4Life Direct” organizowany przez 4Life Direct.
- Regulamin – niniejszy Regulamin zasad korzystania z Programu „Infolinia Medyczna dla Klientów 4Life Direct”.
- uczestnik/klient – osoba fizyczna uprawniona do skorzystania z Programu Promocyjnego „Infolinia Medyczna dla Klientów 4Life Direct”.
Ogólne zasady Programu Promocyjnego
§ 3
- Zasady Programu określa niniejszy Regulamin, który wchodzi w życie z dniem 19.09.2024 r.
- Program promocyjny trwa do odwołania. O odwołaniu decyduje 4Life Direct. W przypadku odwołania 4Life Direct poinformuje Uczestników z 1 miesięcznym wyprzedzeniem. Odwołanie Programu nie ma wpływu na rozpoczęte okresy 12. miesięczne o których mowa w § 8 punkt 1.
Uczestnicy
§ 4
- Uczestnikami Programu mogą być tylko osoby fizyczne posiadające pełną zdolność do czynności prawnych, do których zostanie skierowana przez Organizatora oferta na korzystanie z Infolinii Medycznej.
- Uczestnikami Programu nie mogą być pracownicy zatrudnieni przez Organizatora.
- Okres na korzystanie z Infolinii Medycznej wynosi 12 miesięcy i jest on liczony od dnia aktywowania usługi, czyli 7 dni od dnia, w którym uczestnik wyraził telefonicznie zgodę na korzystanie z usługi lub 7 dni od daty wprowadzenia przez Organizatora danych uczestnika do systemu w przypadku otrzymania zgody papierowej na przystąpienie do Programu.
- Oświadczenie o przystąpieniu do Programu złożone przez Uczestnika w formie ustnej będzie nagrywane i przechowywane przez 4Life Direct, o czym Uczestnik zostanie poinformowany przez pracownika 4Life Direct przed złożeniem oświadczenia.
- Uczestnik otrzyma od 4Life Direct tekst niniejszego Regulaminu. Udostępnienie treści Regulaminu zgodnie z życzeniem Uczestnika zostanie dokonane albo w formie dokumentu przekazanego Uczestnikowi za pośrednictwem operatora pocztowego albo na adres e-mail wskazany przez Uczestnika. Nadto treść Regulaminu będzie dostępna na stronie internetowej http://www.4lifedirect.pl
- Przystąpienie Uczestnika do Programu zostanie potwierdzone Certyfikatem wystawionym przez 4Life Direct.
Przedmiot i zakres świadczonych usług
§ 5
Przedmiotem niniejszego Regulaminu są świadczone przez Centrum Alarmowe usługi informacyjne określone w § 6 z zastrzeżeniem postanowień § 7.
Infolinia medyczna
§ 6
- W ramach Infolinii Medycznej, Centrum Alarmowe zapewnia, na życzenie Uczestnika, możliwość rozmowy z lekarzem dyżurnym Centrum Alarmowego, który w miarę posiadanej wiedzy specjalistycznej oraz istniejących możliwości udzieli Uprawnionemu ustnej informacji, co do dalszego postępowania.
a) Baza danych aptek na terenie całego kraju, w tym również adresy, godziny pracy oraz numery telefonów;
b) Baza danych placówek medycznych mających podpisane kontrakty z Narodowym Funduszem Zdrowia;
c) Baza danych placówek medycznych (lekarzy ogólnych, szpitali, przychodni, spółdzielni lekarskich), w tym adresów, godzin pracy i numerów telefonów placówek odpowiadających potrzebom Uprawnionego i rekomendowanych przez lekarzy uprawnionych;
d) Baza danych placówek lecznictwa zamkniętego (szpitale prywatne, szpitale najwyższego stopnia referencji oraz kliniki Akademii Medycznych);
e) Baza danych placówek odnowy biologicznej, rehabilitacyjnych i sanatoryjnych na terenie kraju;
f) Baza danych placówek opieki społecznej;
g) Baza danych placówek handlowych oferujących sprzęt rehabilitacyjny;
h) Działania, które należy podjąć przed oraz w trakcie podróży, na przykład niezbędne szczepienia, odpowiadające specyfice danego kraju lub regionu świata (w aspekcie medycznym i ochrony zdrowia);
i) Informacja o badaniach kontrolnych dla grup wiekowych o podwyższonym ryzyku zachorowań;
j) Informacja medyczna o danym schorzeniu, zastosowanym leczeniu, nowoczesnych metodach leczenia (w ramach obowiązujących w Polsce przepisów);
k) Informacja farmaceutyczna o danym leku (stosowanie, odpowiedniki, działanie uboczne, interakcje z innymi lekami, możliwość przyjmowania leków w czasie ciąży i laktacji) – w ramach obowiązujących w Polsce przepisów;
l) Informacje o zasadach zdrowego żywienia i dietach:
– bezglutenowej
– bogatoresztkowej
– cukrzycowej
– ubogobiałkowej
– bogatobiałkowej
– niskocholesterolowej
– niskokalorycznej
– redukcyjnej
– wątrobowej
– wrzodowej
m) Informacja o grupach wsparcia i telefonach zaufania w Polsce dla osób w trudnej sytuacji rodzinnej, samotnych matek, cierpiących na określone schorzenia lub dotkniętych:
– narkomanią
– alkoholizmem
– nikotynizmem
– przemocą domową
– chorobą nowotworową
– cukrzycą
– otyłością
– anoreksją
– bulimią
– depresją
n) Informacja o uwarunkowaniach medycznych dotyczących poszczególnych schorzeń oraz promocji zdrowia;
o) Informacja o ciąży:
– objawy ciąży
– badania
– zagrożenia
– przesądy
– dieta: przed, w trakcie ciąży i po porodzie
– tabela dietetyczna
p) Informacje dla młodych matek dotyczące pielęgnacji niemowląt;
q) Informacje o stanach wymagających natychmiastowej pomocy i zasadach udzielania pierwszej pomocy;
r) Instrukcja przygotowania do zabiegów i badań medycznych:
– gastroskopia
– kolonoskopia
– koronografia
– rezonans magnetyczny
– ultrasonografia
– wlew doodbytniczy
s) Profilaktyka zachorowań na grypę. - Informacje, o których mowa powyżej, nie mają charakteru diagnostycznego i leczniczego i nie mogą być traktowane jako podstawa do jakichkolwiek roszczeń wobec uprawnionego lekarza i Centrum Alarmowego.
- Centrum Alarmowe podejmuje maksymalnie dwie próby telefonicznego skontaktowania się z Uczestnikiem, celem udzielenia mu informacji, w ramach usługi
wskazanej w ust. 1.
Ograniczenia i wyłączenia odpowiedzialności
§ 7
- Świadczenie usług, określonych w § 6 dotyczą tylko terytorium RP.
- Informacje, o których mowa powyżej nie maja charakteru diagnostycznego i leczniczego i nie mogą być traktowane jako podstawa do jakichkolwiek roszczeń wobec uprawnionego lekarza i Centrum Alarmowego.
Czas trwania świadczenia usług
§ 8
- Usługi są świadczone odpowiednio od daty określonej na Certyfikacie i trwają przez 12 miesięcy.
- W stosunku do danego Uczestnika świadczenie usług wygasa:
a) z dniem śmierci Uczestnika,
b) na podstawie wypowiedzenia przez Uczestnika,
c) wraz z upływem 12 miesięcy od daty rozpoczęcia świadczenia usług dla danego Uprawnionego, w zależności od tego, które z wyżej wymienionych zdarzeń nastąpi wcześniej.
Prawa i obowiązki stron
§ 9
- Uczestnikom przysługuje prawo do korzystania z usług wskazanych w § 6, za pośrednictwem całodobowego Centrum Alarmowego, dostępnego pod numerem telefonu: +48 (22) 203 75 51, dostępnym z telefonów stacjonarnych i komórkowych.
- Aby skorzystać z usług określonych w § 6 Uczestnik jest zobowiązany podać Centrum Alarmowemu następujące dane:
a) swoje imię i nazwisko,
b) swój numer Pesel lub datę urodzenia,
c) numer telefonu, pod którym można skontaktować się z Uczestnikiem. - Jeżeli Uczestnik nie dopełnił któregokolwiek z obowiązków określonych w ust. 2, Centrum Alarmowe może odmówić organizacji świadczeń określonych w § 6, jeżeli uniemożliwia to ustalenie uprawnienia danej osoby do korzystania z Usług opisanych w niniejszym Regulaminie.
Postanowienia końcowe
§ 10
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy powszechnie obowiązującego prawa polskiego.
- Złożenie przez Uczestnika oświadczenia o przystąpieniu do Programu oznacza, iż Uczestnik wyraża zgodę na stosowanie niniejszego Regulaminu.
- Uczestnik Programu, który uzna, że jego prawa związane z uczestnictwem w Programie zostały naruszone, ma prawo zgłosić do 4Life Direct reklamację.
- Reklamacje można zgłaszać:
a) na piśmie – osobiście w siedzibie Spółki albo wysłać przesyłkę pocztową na adres podany w § 2 niniejszego Regulaminu z dopiskiem „Program Promocyjny Infolinia Medyczna<< – reklamacja”;
b) ustnie – telefonicznie dzwoniąc na numer 22 354 50 00 albo osobiście do protokołu podczas wizyty Uczestnika w siedzibie Spółki;
c) w postaci elektronicznej z wykorzystaniem komunikacji elektronicznej. - W przypadku jakiegokolwiek sporu wynikającego lub związanego z niniejszym Regulaminem, zostanie on przez strony rozstrzygnięty polubownie. W przeciwnym
razie właściwy będzie sąd zgodnie z właściwością ogólną. - W przypadku bezskuteczności lub nieważności jednego lub więcej postanowień niniejszego Regulaminu, nie wpływa to na skuteczność lub ważność postanowień pozostałych.
- 4Life Direct ma prawo przetwarzać dane osobowe Klienta w celu wykonania usług w ramach Programu. Każdemu Klientowi przysługuje prawo do wglądu do treści jego danych jak i praw żądania ich zmiany oraz i poprawienia.
Infolinia Medyczna/19.09.2024