Twój sukces będzie mierzony poziomem realizacji wyników sprzedażowych, jakościowych oraz pozostałych wskaźników KPI
Będziesz zarządzał 10-12 osobowym zespołem sprzedażowym
Będziesz motywował oraz rozwijał kompetencje zespołu poprzez coaching pracowników, prowadzenie szkoleń oraz spotkań motywacyjnych
Nasze wymagania
Minimum 6 miesięcy doświadczenia w efektywnym zarządzaniu zespołem sprzedażowym w Call Center i/lub pracy w roli trenera sprzedaży
Doświadczenie w pracy na KPI jakościowych i ilościowych
Wykształcenie minimum średnie
Determinacja w dążeniu do celu, komunikatywność, umiejętność rozwijania kompetencji miękkich w zespole, motywacja, zaangażowanie w realizację swoich codziennych obowiązków
Znajomość technik sprzedaży oraz umiejętność prowadzenia coachingu
Otwartość, komunikatywność i łatwość w przekazywaniu wiedzy
Chęć do podejmowania wyzwań, samodzielność i otwartość na zmiany
To oferujemy
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
Atrakcyjne wynagrodzenie
Profesjonalne szkolenia
Indywidualną ścieżkę kariery
Liczne konkursy z nagrodami finansowymi i rzeczowymi
Nowoczesne biuro w samym centrum Warszawy
Możliwość awansu już po 3 miesiącach pracy! 🙂
Opiekę medyczną, kartę Multisport, lekcje j. angielskiego