Jak zgłosić odszkodowanie z polisy zawartej za pośrednictwem 4Life Direct?
Dowiedz się, jak zgłosić się po odszkodowanie z polisy na życie kupionej za pośrednictwem 4Life Direct.
W 4Life Direct wiemy, że proces ubiegania się o odszkodowanie może być stresujący, zwłaszcza jeśli osoba właśnie doświadczyła nieoczekiwanej straty kogoś bliskiego. Rozumiemy, że poradzenie sobie z tym może być ogromnie trudne. Dlatego postanowiliśmy uprościć proces zgłaszania roszczenia w 4Life Direct.
Jak zgłosić roszczenie?
Jeśli chcesz uzyskać odszkodowanie, możesz to zrobić w następujący sposób:
- Telefonicznie: zadzwoń do Biura Obsługi Klienta pod numer 22 354 50 99.
- Drogą mailową: info@4lifedirect.pl lub odszkodowania@4lifedirect.pl.
Mam pytanie dotyczące polisy, z kim mogę się skontaktować?
Jeśli masz polisę zawartą za pośrednictwem 4Life Direct i chcesz dowiedzieć się czegoś więcej na temat Twojego ubezpieczenia lub składek, zachęcamy do kontaktu. Jeden z naszych konsultantów chętnie odpowie na wszelkie zapytania.
- Zadzwoń: 22 354 50 99.
- Wyślij wiadomość e-mail: info@4lifedirect.pl
- Godziny pracy: od poniedziałku do piątku, w godz. 8:00 – 19:00.
Nasi konsultanci czekają na Twoją wiadomość.
Aby uzyskać więcej informacji, skontaktuj się z 4Life Direct już dzisiaj.
Chcesz dowiedzieć się więcej o oferowanych
za pośrednictwem 4Life Direct ubezpieczeniach?
Nasi konsultanci są do Twojej dyspozycji.
Wypełnij formularz, by uzyskać bezpłatną rozmowę z konsultantem,
który pomoże Tobie dobrać odpowiednie dla Ciebie ubezpieczenie.
Chcesz dowiedzieć się więcej o oferowanych
za pośrednictwem 4Life Direct ubezpieczeniach?
Nasi konsultanci są do Twojej dyspozycji.
Wypełnij formularz, by uzyskać bezpłatną rozmowę z konsultantem,
który pomoże Tobie dobrać odpowiednie dla Ciebie ubezpieczenie.