Poznaj składkę
Szukasz ubezpieczenia?    
800 007 750
Darmowa infolinia
Masz już polisę i pytania?  
22 279 07 77
Opłata zgodna z taryfą Twojego Operatora
Kobieta wyszukuje na laptopie informacji o ubezpieczeniach

Blog

Uśmiechnięta rudowłosa kobieta pokazuje symbol serca ułożony z dłoni

Care4 – przyjemność płynąca z dawania

środa, 11 marca 2020

Od ponad 10 lat w 4Life Direct inspirujemy pracowników jak angażować się społecznie i charytatywnie. W programie Care4 co miesiąc wybieramy pracownika miesiąca, który w dowód uznania za swoje zaangażowanie otrzymuje 1000 zł, które może przeznaczyć na dowolnie wybrany cel charytatywny.

Czy może cieszyć coś bardziej niż bycie potrzebnym? Pomaganie innym w 4Life Direct to więcej niż slogan. Od ponad ośmiu lat w Polsce firma inspiruje pracowników do angażowania się w działania z zakresu odpowiedzialności społecznej. U podstaw programu Care4 leżą szacunek, troska i zaangażowanie.

Wystarczy rozejrzeć się dookoła, by dostrzec tych, którzy czekają na pomoc, często nie mając śmiałości o nią prosić. Działalność społeczna to wartościowy element, który kształtuje człowieka. W 4Life Direct wspierane są postawy odpowiedzialności za otaczające nas życie i świat.

Program Care4 został stworzony, aby w bezpośredni sposób zmieniać na lepsze życie lokalnych społeczności oraz miejsc, w których żyją nasi klienci i pracownicy.

Działalność charytatywna

Uznanie to jedna z podstawowych wartości 4Life Direct. Firma organizuje regularne spotkania zespołu, na których świętuje sukcesy i docenia tych, którzy ciężko pracowali, by je osiągnąć. To właśnie w Program Wyróżnień Pracowników zostały włączone działania z zakresu odpowiedzialności społecznej.

Każdego miesiąca wybierany jest Pracownik Miesiąca, który w dowód uznania otrzymuje m.in. czek o wartości tysiąca złotych. Zwycięzca ma możliwość wskazania organizacji charytatywnej bliskiej swemu sercu, której przekazywana jest ta suma. Do tej pory w ten sposób pomoc otrzymało kilkanaście fundacji. Podzielono się z nimi nie tylko pieniędzmi, ale i czasem, zaangażowaniem oraz uśmiechem. Osobisty udział w tego typu inicjatywach jest niezwykle istotny i cenny dla wszystkich zaangażowanych stron.

W ramach Care4 nagrodę otrzymuje również Pracownik Roku, który ma do dyspozycji aż dziesięć tysięcy złotych.

Pracownicy wybierają z morza potrzeb, przeznaczając środki na pomoc dzieciom, zwierzętom czy organizacjom.

Pomoc dla każdego

W 4Life Direct pracownicy sami wybierają, komu chcą pomóc.

Krzysiek – pracownik Działu Korespondencji – przekazał czek Fundacji Zdążyć z Pomocą. Ujął go los Jasia z Legionowa, chłopca z autyzmem, który wymaga szczególnej pomocy i ochrony. Krzysiek chciał w ten sposób pomóc nie tylko Jasiowi, ale również przynieść ulgę finansową jego rodzicom.

Z kolei Zofia z Działu Sprzedaży wsparła Schronisko dla Zwierząt w Celestynowie. Zofia uważa, że zwierzęta są źródłem pozytywnej energii. Pomoc słabszym istotom, całkowicie zależnym od nas ludzi to nasz obowiązek. Oddanie, wdzięczność i bezinteresowna miłość to nagroda jaką otrzymamy w zamian.

W marcu czek otrzymał Paweł z IT, który nie spodziewał się takiego wyróżnienia. Postanowił przeznaczyć kwotę na „Dom rodziny Purgal”, by ułatwić jej szybki powrót do normalności po pożarze, który wcześniej zniszczył dom.

Empatia w życiu i w pracy

Marlena, która koordynuje program Care4 od wielu lat wspomina, jaką satysfakcję dało jej przekazanie czeku na 10 tysięcy złotych wybranej inicjatywie. Cały czas pamięta emocje, które jej towarzyszyły w tamtej chwili. Z przekonaniem mówi, że satysfakcja, jaką czuła, była zdecydowanie większa od tej, gdyby te pieniądze przeznaczyła na własne wydatki.

Oferowanie ubezpieczeń, szczególnie tych na życie, wymaga od konsultantów niezwykłej empatii. Szacunek dla rozmówcy, troska o spokój jego i bliskich mu osób, sprawiają, że na pozór zwykła rozmowa przez telefon, zaczyna przypominać spotkanie z dobrym znajomym. Zaangażowanie w sprawę drugiego pokazuje, kim jesteśmy i jakimi wartościami kierujemy się w życiu.

Za pośrednictwem 4Life Direct można kupić Bezterminowe Ubezpieczenie na Życie „Moi Bliscy”, w którym umowę można zawrzeć bez względu na stan zdrowia aż do 85. roku życia. Aby uzyskać więcej informacji, skontaktuj się z 4Life Direct już teraz.

Chcesz dowiedzieć się więcej o oferowanych za pośrednictwem 4Life Direct ubezpieczeniach?

Nasi konsultanci są do Twojej dyspozycji.

Wypełnij formularz, by uzyskać bezpłatną rozmowę z konsultantem, który pomoże Tobie dobrać odpowiednie dla Ciebie ubezpieczenie.

Klikając w przycisk „Chcę poznać składkę” wyrażasz zgodę na telefoniczny kontakt od 4Life Direct Sp. z o.o. w celu przedstawienia oferty marketingowej. Więcej informacji na temat przetwarzania danych znajdziesz tutaj.

Przyjmuję do wiadomości, że podanie danych w formularzu jest dobrowolne, ale wysłanie formularza jest równoznaczne ze zgodą na kontakt w sprawie zgłoszenia.

Chcesz dowiedzieć się więcej o oferowanych za pośrednictwem 4Life Direct ubezpieczeniach?

Nasi konsultanci są do Twojej dyspozycji.

Wypełnij formularz, by uzyskać bezpłatną rozmowę z konsultantem, który pomoże Tobie dobrać odpowiednie dla Ciebie ubezpieczenie.

kobieta i mężczyzna czytają informacje

see also