Opinie 4Life Direct – poznaj opinie o 4Life Direct
Wybór ubezpieczenia na życie jest jedną z ważniejszych decyzji w zakresie zabezpieczenia finansowego bliskich w przyszłości. By mieć pewność, że wybrało się odpowiednią dla siebie ochronę, warto poznać nie tylko opinie osób, które posiadają polisę w danej firmie, ale także osób uposażonych.
W 4Life Direct wiemy, jak ważne jest szybkie wsparcie finansowe, gdy bliska osoba odejdzie. Bez względu na to, czy osoba ubezpieczona zginęła w wyniku nieszczęśliwego wypadku, czy z przyczyn naturalnych, to w Bezterminowym ubezpieczeniu na Życie „Moi Bliscy”, gdzie ubezpieczycielem jest Generali T.U. S.A., 4Life Direct w imieniu ubezpieczyciela zleca wypłatę świadczenia w ciągu 24 godzin (dni robocze) od zaakceptowania roszczenia. Poznaj opinie osób uposażonych, które otrzymały wypłaty świadczenia z polisy na życie „Moi Bliscy”.
Opinie 4Life Direct – przeczytaj
Marta, 26 lat, Koszęcin
Uważam, że cały proces przebiegał bardzo dobrze i zaraz po wpłynięciu dokumentów do Państwa pieniądze były – w jednym przypadku na drugi dzień, a w drugim przypadku tego samego dnia – u mnie na koncie.
Maria, 62 lata, Warszawa
Absolutnie żadnych problemów nie było, naprawdę, jestem pod wrażeniem, oceniam bardzo dobrze, pozytywnie, nie mam nic do zarzucenia – wręcz przeciwnie. Naprawdę byłam zaskoczona.
Alina, 68 lat, Białystok
Tak generalnie w porządku, jak udało mi się wszystkie dokumenty dostarczyć. Generalnie byłam zadowolona, za każdym razem jak rozmawiałam to konsultanci odpowiadali na moje pytania. Wypłata też nastąpiła w ciągu 24 godzin. Było wszystko ok, tak jak trzeba.
Anna, 47 lat, Oleśnica
Wszystko było sprawnie, szybko, nie mam żadnych zastrzeżeń. Wszystko było ok. Pamiętam, że byłam zaskoczona, bo pieniążki były bardzo szybko na koncie.
Barbara, 71 lat, Turew
Bardzo szybko została wypłacona kwota, akurat jeszcze zdążyłam za te pieniądze pozałatwiać część formalności związanych z pogrzebem, także jestem zadowolona. Zajmowała się tym moja córka, pomogła.
Katarzyna, 39 lat, Gniezno
Wszystko było w porządku, bardzo szybko była wypłata świadczenia, z czego byłam bardzo zadowolona. Nie było żadnego problemu. Wniosek był prosty, drogą mailową, nie było żadnego problemu. Nie mam zastrzeżeń.
Wiesława, 70 lat, Małomice
Jestem zadowolona, to co wszystko było na umowie, wszystko zostało dotrzymane. Wypłata, pieniążki przyszły dość szybko, nie mogę powiedzieć złego zdania na temat tego co mnie z Państwem łączyło. Nie miałam żadnych problemów. Wytłumaczono mi wszystko dokładnie.
Danuta, Aleksandrów Łódzki
Żadnych trudności nie było, można powiedzieć, że dostałam odszkodowanie natychmiastowo. Bardzo miło potraktowali mnie. Bardzo byłam zadowolona z Waszej obsługi. Prawie natychmiastowo dostałam. Naprawdę błyskawicznie dostałam pieniążki, bez żadnych pytań. Najmniejszego problemu nie miałam, jestem zadowolona bardzo. Byłam mile zaskoczona.
Marzena, 57 lat, Zabrze
Wszystko bardzo płynnie poszło, bez żadnych problemów, na najwyższym poziomie. Na każdym etapie wszystko przebiegało bez żadnych problemów, nie mam żadnych zastrzeżeń. Wydaje mi się, że to było w krótkim czasie. Jak dopełniłam wszystkich formalności to pieniądze były przelane.
4Life Direct opinie – sprawdź, co mówią osoby uposażone
Anna, 42 lata, Złotoryja
Moim zdaniem wszystko przebiegło dobrze i sprawnie. Bardzo prosty sposób, dokumenty są na stronie internetowej, ale też zadzwoniłam zgłosić i Pani, która odebrała telefon, już wstępne zgłoszenie przyjęła. Żadnych problemów, niczego nie brakowało, jasno i prosto jak dla mnie. Wszystko zgodnie z informacja, jaka była zawarta, czyli w ciągu 24 godzin od momentu zgłoszenia, dyspozycja została wydana i pieniążki zostały przelane. Wszystko zgodnie z obietnicami się odbyło.
Iwona, 72 lata, Gądki
Jeśli chodzi o proces wypłaty świadczenia to przebiegł sprawnie i nawet niespodziewanie szybko dostałam to odszkodowanie. Także jestem zadowolona, w związku z tym dokonałam zakupu 2-óch polis, męża i swojej. Te pieniądze rzeczywiście były potrzebne na pogrzeb, byłam zadowolona bo zmieściłam się w czasie.
Tomasz, 47 lat, Kraśnik
Bardzo szybko było. W porządku, nie mogę złego słowa powiedzieć. Po dostarczeniu dokumentów, w ciągu 2 dni chyba. Jakby wszyscy tak płacili, to by było super. Wszystko w porządku. Nawet się nie spodziewałem, że tak szybko te pieniądze na koncie będą. Zostałem mile zaskoczony. Telefonicznie było wszystko załatwiane, pieniądze tak szybko były, że nikt się nie spodziewał.
Magdalena, 42 lata, Ząbki
Myślę, że było bardzo szybko, bezproblemowo. Od złożenia dokumentów to było nie wiem.. Z 24 godziny, bardzo szybko, aż byłam w szoku, byłam mile zaskoczona.
Katarzyna, 42 lata, Bytom
Wszystko przebiegło sprawnie, nawet byłam zdziwiona, że tak szybko i bez problemów sprawa została załatwiona. Na wysokim poziomie. To była bardzo szybka wypłata.
Anna, 74 lata, Piotrków Trybunalski
To było błyskawicznie. Wypłacone zostało odszkodowanie, wszystkim zajmował się mój zięć, ale szybko dostałam środki na konto.
Dobrosława, 57 lat, Mönchengladbach
Ja wszystko online załatwiłam, nawet nie musiałam dzwonić. Wszystko było można powiedzieć – perfekcyjnie załatwione.
Anna, 40 lat, Stargard
Ja byłam bardzo zadowolona, wysłałam komplet dokumentów i chwilowo to było rozpatrzone i otrzymałam pieniądze. Nie było żadnego problemu, mogłabym szczerze polecać każdemu. Żadnych problemów nie było, jest to bardzo uproszczone, nie trzeba jakiś skomplikowanych dokumentów, tylko podstawowe i tyle. Bardzo kompetentna [4LD:obsługa]
Dorota, 44 lata, Bytom
Bardzo fajnie, sprawnie, szybciutko, bez żadnych problemów. Bardzo szybko było, nic nie mogę złego powiedzieć.
Skontaktuj się z 4Life Direct
Chcesz porozmawiać z konsultantem 4Life Direct?
Skontaktuj się z nami pod bezpłatnym numerem infolinii 800 007 750. Nasi konsultanci są do Twojej dyspozycji w godz. 8:00 – 19:00 od poniedziałku do piątku.
Możesz również kupić polisę „Moi Bliscy“ przez Internet. Kliknij TUTAJ i dowiedz się więcej.